יום שישי, 28 ביוני 2013

עו"ד ליטל יעקובוביץ- המלצה מיאיר

לכבוד: עו"ד ליטל יעקובוביץ


לאחר תקופה ארוכה שעברתי מעו"ד לעו"ד  שהייתי מרוסק, עובר שיברון לב גדול  לצערי, בשל הסיפור הכואב אותו אני עובר..נדדתי ונדדתי בים הכרישים הגדולים ומצאתי את עו"ד ליטל יעקובוביץ, עורכת דין שקודם כל אדם אמפטי, סבלני ,המבין ללבי ולכאבים המלווים אותי.גיליתי עו"ד מיומנת, מנוסה בדיני משפחה .עו"ד עיקשת ונחרצת המטיבה לקרוא את המפה המשפטית. מציבה מטרות ועושה הכל, על מנת לעמוד בהן.גיליתי עו"ד שגורמת לי להרגיש כאילו אני הלקוח היחידי שלה.
מזה למעלה משש שנים ליוות אותי במאבק משפטי מורכב הכולל בין היתר טיפול מלא בבתי משפט לענייני משפחה, טיפול בהאשמות שווא שנכפו עליי ועוד.. ובעיקר להחזיר את ילדיי האהובים מכל.
עו"ד ליטל יעקובוביץ - לאור כל האמור לעיל אני מוקיר ומעריך מכל הלב את עבודת הקודש שעשית למעני.
                                                        תודה רבה                                                      ובהערכה רבה
                                                         יאיר עמר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה